مزایای استفاده از صندلی ماشین کودک: حفاظت از جان فرزندتان در جاده‌ها
نوشته شده توسط : تیم تحریریه

محافظت از سلامت و ایمنی کودک در ماشین و جلوگیری از خطرات بالقوه، همیشه یکی از نگرانی‌های اصلی والدین است. آمار نشان می‌دهد که حوادث خودرویی از علل اصلی مرگ و معلولیت کودکان در سنین ۱ تا ۱۳ سال است و این موضوع به تنهایی نشان‌دهنده اهمیت و ضرورت توجه به این مسئله است.

کودکان به دلیل بدنی نازک و عدم توانایی در بستن کمربند، همیشه در خطر آسیب هستند. همه این مشکلات باعث شد تا شرکت‌های فعال در حوزه تولید کالاها و لوازم کودک، به تولید محصولی با نام صندلی ماشین کودک بپردازند. صندلی ماشین با کیفیت و استاندارد در محل سرنشین قرار می‌گیرد و می‌تواند ایمنی و سلامت کودک را تضمین کند. شما به عنوان والدین محترم، برای خرید سیسمونی می‌توانید با مراجعه به فروشگاه سیسمونی مریم و دریافت مشاوره از فروشندگان ماهر و آگاه این مجموعه، محصول مناسب و کاربردی‌ترین را خریداری کنید و امنیت و آرامش را به خود و فرزند دلبندتان هدیه کنید. با ما همراه باشید تا با هم بررسی کنیم که آیا صندلی ماشین در ایمنی کودک مؤثر است یا خیر؟!"

صندلی مخصوص کودک چگونه در ماشین قرار می‌گیرد؟

مدل صندلی ماشین کودک و نحوه نصب آن در خودرو، بستگی به سن کودک و انتخاب شما دارد. برای نوزادان و کودکان نوپا، استفاده از صندلی‌هایی که رو به عقب قرار می‌گیرند توصیه می‌شود. این روش، ایمنی کودک را افزایش داده و در زمان تصادف یا ترمز شدید، شدت آسیب‌های احتمالی را کاهش می‌دهد. عدم رعایت دستورالعمل نصب صحیح صندلی می‌تواند خطرات جدی را به همراه داشته باشد. اگر اطلاعات دستورالعمل برای نصب صحیح صندلی کافی نیست، باید از فروشنده یا متخصصین در این زمینه کمک بگیرید.

انواع صندلی خودروی کودک

صندلی رو به عقب

انواع صندلی ماشین کودک رو به عقب برای نوزادان و کودکان نوپا مناسب است. این نوع صندلی طوری طراحی شده که کودک با چهره به سمت پشتی صندلی قرار می‌گیرد و سر او توسط پشتی صندلی محافظت می‌شود. این مدل صندلی تا زمانی که وزن کودک به ۹ کیلوگرم می‌رسد، مناسب است. در این مدت، کودک شما به دنبال کشف محیط اطراف نیست و شما می‌توانید با خیال راحت به رانندگی بپردازید.

این نوع صندلی نسبت به سایر مدل‌ها، قابلیت محافظت بیشتری از سر، گردن و ستون فقرات کودک را دارد. برخی از این صندلی‌ها تا وزن ۱۸ تا ۲۵ کیلوگرم را تحمل می‌کنند. پس تا زمانی که کودک شما اجازه می‌دهد، از این نوع صندلی استفاده کنید.

هنگامی که سن و اندازه کودک شما برای استفاده از صندلی‌های رو به عقب مناسب نیست، باید از صندلی‌های رو به جلو استفاده کنید. رعایت نکات ایمنی و نصب صحیح این نوع صندلی بسیار مهم است. با افزایش سن کودک، کنجکاوی و تلاش او برای خروج از صندلی افزایش می‌یابد. صندلی‌های رو به جلو به کودک اجازه می‌دهند که شما و محیط اطراف را ببیند.

صندلی تقویتی با پشت بلند

صندلی‌های تقویتی برای کودکانی که سن آن‌ها بیش از ۳ سال است و از صندلی رو به جلو استفاده می‌کنند، مناسب است. این مدل از صندلی‌ها ایمن و اقتصادی است و تا زمانی که کودک نیاز به صندلی خاص دارد، قابل استفاده است. صندلی‌های تقویتی با پشت بلند، سر و گردن کودک را محافظت می‌کند و نسبت به کوسن‌ها، ایمنی بیشتری دارد. اگر قد کودک شما به اندازه کافی بلند شده است، می‌توانید به جای کمربند صندلی، از کمربند خودرو استفاده کنید.

صندلی قابل تبدیل

کریر یکی از مهم‌ترین اجزای ست کالسکه و وسایل حمل کودک است که در برخی موارد به عنوان صندلی ماشین کودک نیز کاربرد دارد. این نوع صندلی به عنوان قابل تبدیل شناخته می‌شود؛ زیرا هم برای حمل کودک و اتصال به پایه کالسکه و هم برای تبدیل به صندلی ماشین کاربرد دارد. استفاده از این محصول فقط برای سنین نوزادی ممکن است و با رشد کودک، باید برای خرید صندلی مخصوص ماشین اقدام کنید.

مکان مناسب قرار گیری صندلی کودک

مکان مناسب برای قرارگیری صندلی کودک در خودرو، قسمت میانی صندلی‌های عقب است. از آن‌جایی که برخوردهای جانبی می‌توانند بیشترین آسیب را به کودک وارد کنند، قراردادن صندلی در مرکز، ایمن‌ترین فضای موجود در ماشین خواهد بود. البته این مسأله زمانی امکان‌پذیر است که شما تنها یک صندلی ماشین استفاده می‌کنید. اگر نیاز به استفاده از دو صندلی دارید، صندلی پشت راننده نیز در موقعیت ایمن‌تری قرار دارد.

به عنوان نکته پایانی، استفاده از صندلی ماشین برای کودکان می‌تواند به حفظ سلامت و ایمنی فرزند شما کمک کند و در حین رانندگی و به خصوص در سفرهای جاده‌ای، خیال شما را راحت کند. ما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید صندلی‌های ماشین با کیفیت بالا و بهترین، به فروشگاه سیسمونی مریم مراجعه کنید. شما، والدین گرامی، با سرزدن به این فروشگاه، می‌توانید خریدی مناسب و مطابق با نیاز خود داشته باشید و از امکانات خاص این مجموعه استفاده کنید.

 





:: برچسب‌ها: خرید سیسمونی، سیسمونی، سیسمونی نوزاد، لوازم سیسمونی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: